رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سامانه ثبت نام طرح ملی مسکن در اسفند ماه مجددا باز خواهد شد و جاماندگان می‌توانند در این طرح نام نویسی کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 25 January 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به اجرای طرح سالانه ساخت یک میلیون واحد مسکونی و پایان نام نویسی متقاضیان در این طرح اظهار داشت: شورای عالی مسکن حداقل دو ماه یکبار با حضور رئیس جمهور و اعضای هئیت دولت تشکیل می‌شود و حضور تمامی وزراء در این جلسه فرصت مناسبی برای هماهنگی و نزدیکی بین دستگاه‌های در راستای ساخت مسکن در کشور به شمار می‌رود.
وی افزود: همراهی بانک‌های عامل در اجرای این طرح و ارائه تسهیلات و همچنین وزارت صمت برای موضوع مصالح ساختمانی حائز اهمیت است و باید هماهنگی‌های لازم بین این دستگاه‌ها و وزارت اقتصاد و دارایی صورت بگیرد.
رضایی کوچی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی هم اکنون زمین را برای اجرای طرح ملی مسکن آماده کرده است، اما متاسفانه بانک‌ها همراهی لازم را ندارند و ما از زمان بندی عقب هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که جاماندگان ثبت نام از طرح ملی مسکن چه اقدامی را باید انجام دهند؟ گفت: سامانه ثبت نام طرح ملی مسکن با پیگیری‌های بعمل آمده در اسفند ماه مجددا بازگشایی خواهد شد و جاماندگان می‌توانند در این طرح نام نویسی کنند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تمامی جاماندگان این طرح درخواست کرد حتما در فرصت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند چرا که تسهیلات و زمین بر اساس تعداد نام نویسی‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس درباره اختصاص مسکن به خبرنگاران و اهالی هنر نیز گفت: این افراد در این سامانه در صورتی که فرصت نام نویسی نداشتند در اسفندماه ثبت نام کنند ما در این قانون محدودیت نداریم و متناسب با تقاضا زمین و مصالح آن تامین می‌شود.
رضایی کوچی تاکید کرد: خبرنگاران و هنرمندان بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده میان وزارت راه و شهرسازی و ارشاد اسلامی به شکل اولویت دار در طرح ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار