استاندار فارس از اعزام زائرین عتبات عالیات استان فارس به نجف از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز از ۱۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 26 January 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۶ بهمن در جلسه هماهنگی پروازهای مستقیم از شیراز به نجف گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز پرواز مستقیم بین فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و فرودگاه نجف اشرف صادر شد و اولین پرواز، به مناسبت آغاز دهه پرفروغ فجر روز ۱۲بهمن کار انتقال زوّار محترم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: هر هفته یک پرواز از فرودگاه شیراز به نجف برقرار می‌شود که در صورت استقبال زائرین می‌توان آن را افزایش داد.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد: با استقبال خوب هم‌استانی‌ها این پروازها تداوم داشته باشد تا بتوانیم تعداد پروازها را نیز افزایش دهیم.

ایمانیه افزود: جهت حفظ سلامتی هموطنان و زائرین، کلیه مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، چه در هنگام خروج زائرین از فرودگاه شیراز و چه در هنگام ورود به فرودگاه به طور کامل رعایت می‌شود و زوّار و نیز خدمه کاروان‌ها ملزم به زدن واکسن و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار