معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: بیشترین افراد مبتلا به کرونا در لارستان بین ۶ تا ۱۸ ساله‌ها هستند.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 27 January 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه در ۷۲ ساعت گذشته از ۲۷۵ نمونه تست گرفته شده در سنین ۶ تا ۱۸ سال ۷۵ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند اظهار داشت: با توجه به آغاز پیک ششم و حضور دانش‌آموزان در برخی مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها ضروری است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: در سنین ۱۸ سال به بالا از مجموع ۸۲۵ تست گرفته شده در ۷۲ ساعت گذشته ۲۷۱ نفر یعنی ۳۳ درصد به کرونا مبتلا شده‌اند که نشان از اوج‌گیری مجدد این بیماری است.

دکتر یگانه افزود: تعداد موارد مثبت به ثبت رسیده در جویم طی ۷۲ ساعت گذشته سیر صعودی نگران کننده‌ای را نشان می‌دهد که می‌توان آن را به عنوان هشدار قرمز این منطقه محسوب کرد.

 

شناسایی ۱۲۴ مبتلای جدید در لارستان

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان آخرین آمار مربوط به کرونا در سه شهرستان لارستان، خنج و اوز را تا امروز چهار‌شنبه ۶ بهمن‌ماه منتشر کرد.

طبق این گزارش در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ثبت نشده اما ۱۲۴ مبتلای جدید شناسایی شده‌اند که از لار ۲۵ نفر، از جویم ۲۲ نفر، از اوز ۲۱ نفر و بقیه از دیگر مناطق هستند.

شمار افراد بستری شده در بیمارستان‌های این سه شهرستان با ۵ نفر کاهش نسبت به روز گذشته ۱۳ نفر است و در این بین ۲ بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی متصل‌‌اند.

این گزارش همچنین شمار بهبودیافتگان سه شهرستان را ۲۴ هزار و ۳۵ نفر اعلام کرده است.

با این وصف شمار رسمی جان‌باختگان در سه شهرستان همچنان ۳۶۳ نفر و در چهار شهرستان ۴۳۲ نفر است.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار