رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که مبلغ 77 میلیارد و 700 میلیون ریال از 3 شهروند شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 29 January 2022

تابناک فارس به نقل از برنا: سرهنگ "کاووس حبیبی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام می کند که توسط فردی که خود را دکترای حقوق و قاضی مستشار دادگستری و دارای نفوذ در دستگاه قضائی معرفی کرده، مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات فنی، علمی و پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی به کلاهبرداری از 3 شهروند به مبلغ 77 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتراف کرد.
سرهنگ حبیبی بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با عناوین جعلی و با وعده های دروغین از قبیل حل پرونده های حقوقی و خرید خودرو مزایده ای با قیمت مناسب و با جلب اعتماد این سه شهروند از آنها کلاهبرداری کرده است.
وی تاکید کرد: این متهم 34 ساله دارای 3 فقره سابقه کلاهبرداری بوده است که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس در پایان از شهروندان خواست: فریب ظاهر آراسته افراد را نخورند و مراقب کسانی که با غصب عناوین دستگاه های مختلف قصد نزدیک شدن به آن ها را دارند باشند و به هرگونه پیشنهاد و یا معامله خیلی خوب مشکوک و در صورت مواجهه با چنین افرادی سریعا با 110 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

برچسب ها: کلاهبردار ، شیراز ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار