حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس به تشریح برنامه های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ویژه برنامه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در شیراز به صورت رژه موتوری و ماشینی از فرودگاه شهید دستغیب به مقصد گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 01 February 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس در گفتگو با شیرازه به تشریح برنامه های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) دوازدهم بهمن ماه وی بیان کرد: ویژه برنامه این روز در شیراز به صورت رژه موتوری و ماشینی از فرودگاه شهید دستغیب به مقصد گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

ملک مکان افزود: هم زمان با ساعت ورود حضرت امام خمینی به میهن عزیزمان ویژه برنامه ای با سخنرانی دکتر ایمانیه استاندار فارس و نیز قرائت زیارت عاشورا و گلباران قبور شهدا برگزار خواهد شد.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس با اشاره به برنامه های این ستاد در استان اظهار داشت: عمده برنامه های پیش بینی شده جشن های ملی و سرور آفرین برنامه ریزی شده است و در کنار این جشن ها برنامه هایی نظیر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت عمومی، رزمایش کمک مومنانه، بهره برداری از پروژه های ملی و عمرانی و همچنین جشنواره ها و مسابقاتی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: البته هر دستگاه به صورت جداگانه نیز برنامه های خود را پیش خواهد برد، به عنوان سازمان بسیج در استان فارس ۵۰۰۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر تدارک دیده است‌.

ملک مکان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا ، راهپیمایی ۲۲ بهمن را منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و افزود: پیش بینی می‌گردد راهپیمایی امسال در شهر های زرد و نارنجی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

وی در پایان وی با اشاره به هجمه های سنگین ایادی استکبار برعلیه جزئیات وی بیان کرد: عمده برنامه های ستاد بزرگداشت با محوریت تبیین دستاوردهایی نظیر استقلال، بازاری، تاثیرگذاری بر جهان، جنایات آشکار رژیم پهلوی و رشد نظام اسلامی در زمینه های متعدد با هدف آگاه سازی عمومی مخصوصا نسل جوان طرح ریزی شده است.

برچسب ها: برنامه ، دهه فجر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار