موحد گفت: با شناسایی حدود ۴۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار بیماران به ۳۷ هزار و ۷۶۹ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 01 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جواد موحد»، امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) به آخرین وضعیت بیمار کرونا در شهرستان جهرم و خفر اشاره کرد و گفت: امروز ۳۷۸ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این در حالی است که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون در این ۲ شهرستان به ۳۷ هزار و ۷۶۹ نفر افزایش یافته است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم و روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم اکنون به ۱۳ نفر رسیده است.

 

موحد به اضافه شدن ۶ بیمار جدید در بخش کرونا این بیمارستان اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد ۳۵ هزار و ۸۴۸ نفر به بهبودی رسیده و از قرنطینه و یا ایزوله خانگی خارج شده اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این بیماران نیز که هزار و ۵۱۸ نفر هستند تحت نظر پزشکان در منزل مشغول به سپری کردن روند درمان خود هستند.

 

وی با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز گفت: در حال حاضر تعداد ۱۱۴ هزار و ۴۷۴ نمونه از بیماران گرفته شده که بیش از نیمی از آن مثبت بوده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان کرد: همچنین ۳۵۰ نفر در درمانگاه «امام صادق (ع)» و ۱۰۸ نفر در درمانگاه «امام علی (ع)» به صورت سرپایی ویزیت شدند.

 

موحد در پایان کل واکسن های تزریق شده در این شهرستان را ۳۲۰ هزارو ۲۴ مورد عنوان کرد که هزار و ۱۱۸ مورد آن مربوط به دانش آموزان ۹ تا ۱۲ ساله بوده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار