فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از وقوع قتل در جریان نزاع خیابانی چند جوان در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 01 February 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری بین چند جوان در یکی از محله‌های شهرستان، ماموران کلانتری ۱۱ جمهوری سریعاً به محل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سه جوان با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند که در نتیجه آن منجر به جراحت شدید یکی از آنان از ناحیه گردن شده و هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ رزمجویی گفت: با تلاش مأموران انتظامی و در کمتر از ۲ ساعت، مخفیگاه فرد قاتل شناسایی و با رایزنی‌های انجام گرفته، در نهایت قاتل خود را تسلیم قانون کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های اولیه خود به قتل ارتکابی با استفاده از ضربات سلاح سرد (چاقو) در حین درگیری اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی با مقتول عنوان کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و قاتل به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رزمجویی گفت: در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده نزاع‌های خیابانی، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد و متولیان فرهنگ سازی و خانواده‌ها باید در این زمینه فعالیت جدی و بیشتری داشته باشند تا شاهد این حوادث تلخ و ناراحت کننده نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار