فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین، از شکم سه قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 02 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی در خصوص جزئیات کشف هروئین در آباده، گفت: ماموران پلیس شهرستان آباده با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری تیبا با ۳ نفر سرنشین که از سمت شیراز به اصفهان در حرکت بود، مظنون شد و آن را توقیف کردند.

مسعودی ادامه داد: ماموران انتظامی با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، ضمن هماهنگی قضایی برای انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن ها را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی آباده گفت: پس از اقدامات لازم برای تخلیه بسته‌های مشکوک با نظارت کادر بیمارستان ،در نهایت تعداد ۱۲۲ بسته هروئین به مقدار یک کیلو و ۳۴۰ گرم از داخل شکم آنها کشف شد.

مسعودی با بیان اینکه خودرو این افراد به پارکینگ منتقل و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با تمام توان در راستای مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، آباده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار