رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به فوت یک بیمار مبتلا به «اومیکرون» در جهرم، گفت: تا کنون 313 شهروند جهرمی و خفری با ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 07 February 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد رحمانیان اظهار داشت: امروز یک بانوی 69 ساله جهرمی بر اثر ابتلا به سویه «اومیکرون» جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این بیمار واکسن کرونا را دریافت نکرده بود، افزود: با فوت این بیمار، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به عدد 313 رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تا کنون نزدیک به 40 هزار شهروند جهرمی و خفری به بیماری کرونا مبتلا شده اند، عنوان کرد: این روزها شاهد ابتلای بالای شهروندان به بیماری کرونا هستیم به نحوی که امروز 350 بیمار مبتلا به سویه «اومیکرون» شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و 246 بیمار مبتلا به کرونا در قرنطیه به سر می برند، خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 36 هزار و 176 بیمار نیز به بهبودی رسیده اند.

رحمانیان همچنین تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو را سه نفر عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین تعداد 13 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان جهرم بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 379 هزار و 961 دز واکسن در جهرم و خفر تزریق شده است، گفت: تعداد 32 هزار و 384 دانش آموز 12 تا 18 ساله جهرمی و خفری نیز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار