متخصصان کلینیک زخم در شیراز توانستند با استفاده از روش‌های نوین، بدون نیاز به قطع عضو زخم‌های دیابتی را درمان کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 09 February 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: قطب پزشکی کشور متخصصان کلینیک زخم توانستند با استفاده از روش‌های نوین، بدون نیاز به قطع عضو زخم‌های دیابتی را درمان کنند.

مسئول کلینیک زخم مرکز درمانی رسول اعظم شیراز گفت: زخم پای دیابتی مهمترین عارضه دیابت مزمن است که در حدود ۱۵ درصد از مبتلایان به این بیماری رخ می‌دهد.

براتی با بیان اینکه در برخی موارد زخم پای دیابتی منجر به قطع عضو بیمار می‌شود، افزود: در این مرکز به کمک خدمات نوین درمانی تلاش می‌شود از بروز این عارضه برای بیماران مبتلا به زخم پای دیابتی جلوگیری شود.

وی افزود: در این مرکز به کمک پانسمان‌های نوین و تجهیزات و روش‌های جدید درمانی از جمله اوزون تراپی، لارو درمانی و وکیوم تراپی درمان انواع زخم‌های دیابت، زخم بستر، زخم‌های ناشی از عمل‌های جراحی درمان می‌شود.

به گفته مسئول کلینیک زخم مرکز درمانی رسول اعظم از جمله مزایای پانسمان‌های نوین عبارتند از: سرعت بخشیدن به روند درمان زخم، تسریع در بهبود زخم که بدلیل کوتاه شدن دوره درمان بیمار هزینه کمتری را متحمل میشود، در پانسمان‌های نوین بدلیل تعویض پانسمان با فاصله ۳الی ۴روز برای بیمار درد عذاب کمتری در پی خواهد داشت، به وسیله پانسمان‌های نوین عفونت‌های موجود در زخم به راحتی کنترل می‌شود، ترمیم زخم در پانسمان‌های نوین بدون اسکار و یا حداقل می‌باشد، در پانسمان نوین برای بیمار آرامش روحی و جسمی ایجاد میگردد که این امر در روند درمان تاثیر بسزایی دارد.

براتی افزود: در این مرکز خدمات درمانی با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار