«رستم قاسمی» فردا پنجشنبه به جهرم سفر و در سفری یک روزه، چند پروژه را افتتاح و از پروژه‌های حوزه راه دیدن می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 09 February 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: رستم قاسمی «وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم» صبح فردا پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه به شهرستان جهرم سفر می کند.

همزمان با نهمین روز دهه مبارکه فجر، پروژه بزرگ بیمارستان ۳۱۳ تخته خوابه سیدالشهدا (ع) جهرم با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزیر بهداشت به افتتاح و بهره برداری می رسد. بیمارستانی آموزشی درمانی واقع در شهر جهرم، با ظرفیت ۳۱۳ تخت‌خواب است.

ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در ۷ طبقه با ۲۷ هزار متر مربع زیر بنا آغاز شد. این بیمارستان بزرگترین بیمارستان واقع در شهرستان‌های استان فارس، بزرگترین پروژه بهداشت و درمانی دولتی پس از انقلاب در استان و دومین بیمارستان فوق‌تخصصی این استان فارس به‌شمار می‌رود.

همچنین با تصویب دولت، به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه شهدای جهرم در استان فارس را به عنوان فرودگاه بین المللی و مرز مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین شد.

فردا به صورت رسمی فرودگاه جهرم به فرودگاه بین المللی معرفی خواهد شد و بازدید از این فرودگاه از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان خواهد بود.

در این سفر تنی چند از معاونان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، استاندار فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور و برخی مسئولین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار