رضایی کوچی در پایان اظهار کرد: باید به سرمایه گذران توجه شود تا سرمایه خود را از جهرم خارج نکنند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 14 February 2022

تابناک فارس به نقل از فارس:  محمدرضا رضایی کوچی اظهارداشت: مشکل آب شهرک صنعتی جهرم در ادامه انتقال آب از سد سلمان به جهرم و قطب آباد حل خواهد شد.

وی افزود: در تبصره‌هایی از قانون بودجه 1400 از تسهیلات ارزان قیمت در حوزه سرمایه گذاری استفاده کردیم و تفاهم‌نامه ها و توافق نامه‌ها با بانک ها انجام شده است.

به گفته رضایی کوچی، وقتی در شهر خودمان زمینه‌های تأمین لازم مواد اولیه برخی از صنایع و مشاغل داریم دلیل نمی‌شود مواد اولیه نظیر آرد جهت نانوایی ها از شهرهای دیگر تأمین شود مگر این که از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

وی البته این را هم گفت که امروز دنیای رقابت است و تولید کنندگان جهرم باید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه در بودجه سال آینده بنا بر این است کمترین مالیات متوجه تولید کنندگان شود، عنوان کرد: این تصمیم در راستای حمایت از سرمایه گذار و افزایش شاخص‌های اقتصادی انجام می شود تا فرار مالیاتی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه باید به سرمایه گذار به عنوان موتور محرک تولید و اشتغال کشور با احترام نگاه کرد، گفت: باید راهکارهای مناسب رفع موانع تولید را شناخت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جهرم در مسیر کریدور شمال به جنوب است و مسیرهای ترانزیتی درحال توسعه است، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی فرصتی است که مجموعه های عظیم تولیدی و اقتصادی مستقر شود.

رضایی کوچی در پایان اظهار کرد: باید به سرمایه گذران توجه شود تا سرمایه خود را از جهرم خارج نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار