فرهاد پورغلامی بازیکن اسبق تیم ملوان انزلی به عنوان مربی تیم فجر شهید سپاسی به کادر فنی این تیم اضافه شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 17 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: پورغلامی که سابقه سرمربیگری ملوان هم را دارد، به عنوان دستیار در تیم های سایپا، پیکان، سایپا، گل‌گهر، تراکتور سازی تبریز و تیم ملی زیر ۲۰ سال فعالیت داشته و هم اینک هم در فجر دستیار علی اصغر کلانتری شده است.

پورغلامی قرارداد خود را با تیم فجر به ثبت رسانده است و در بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان هم روی نیمکت زردپوشان شیرازی خواهد نشست.

این مربی ۴۹ ساله که اهل انزلی است سال ها به عنوان هافبک در تیم ملوان بازی کرد و ۲ بار با این تیم قهرمان جام حذفی و سه بار هم نایب قهرمان شده و یک بار هم به عنوان مربی نایب قهرمان جام حذفی شده است.

تکاپوی خوب شیرازی ها برای نیم فصل دوم لیگ برتر

به نظر می رسد دست اندرکاران باشگاه فجر شهید سپاسی و در راس آن سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس عزمشان جزم کرده اند تا در دور برگشت لیگ برتر که بازی های سخت و مهمی در پیش دارند، با قدرت بیشتر حضور یابند.

خرید ۶ بازیکن جدید ازجمله کارهای خوبی است این باشگاه برای تقویت تیمشان در نظر گرفته اند و انتظار می رود فجریها در ادامه مسابقات لیگ برتربه جایگاه بهتری دست یابند و خطر سقوط این تیم را تهدید نکند.

دیدار تیم های فجر سپاسی و صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم لیگ برتر جمعه ۲۹ بهمن ماه در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک درجدول رده بندی لیگ برتر تیم استقلال تهران با ۴۱ امتیاز بدون شکست و با داشتن بهترین خط حمله و دفاع درصدر جدول قرار دارد، تیم پرسپولیس با ۳۸ امتیاز دوم است و تیم سپاهان اصفهان هم با ۳۲ امتیاز در جای سوم ایستاده است.
همچنین تیم صنعت نفت آبادان با ۲۵ امتیاز جایگاه هشتم به خود اختصاص داده است و تیم فجر سپاسی هم با ۱۳ امتیاز چهاردهم است که در منطقه خطر قراردارد.

در بیست و یکمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.
نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز و تیم پدیده مشهد هم با پنج امتیاز در خطر سقوط قرار دارند هر چند هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار