با فوت ۴ بیمار جدید کرونایی شمار جان باختگان قربانی کرونا در شهرستان فسا به عدد ۴۵۲ رسید.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 19 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تا کنون تعداد ۲۹ هزار و ۷۷۵ شهروند فسایی به این بیماری مبتلا شده که این روند همچنان ادامه دارد.

 

در روزهای گذشته نیز با فوت سه آقای ۶۵،۸۵ و ۹۵ ساله و خانم ۷۶ ساله همگی با سابقه بیماری زمینه ای در این شهرستان شمار فوتی های ناشی از این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون به ۴۵۲ نفر رسید.

 

این در حالی است که از حدود ۳۰ هزار بیمار مبتلا به این بیماری در شهرستان فسا، ۲۷ هزار نفر به بهبودی رسیده است.

 

همچنین روند واکسیناسیون کرونا در فسا در ۲۶ مرکز و سه مرکز به صورت شبانه روزی ادامه دارد و مجموع واکسن تزریق شده تا کنون ۳۶۳ هزار و ۲۶۶ نفر بوده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی فسا از افزایش تصاعدی مراجعین سرپایی و تعداد مبتلایان خبر می دهد که روزانه حدود ۷۰ درصد تست‌های pcr مثبت می شود.

 

رنگ شهرستان فسا قرمز و پر خطر بوده و بهتر شدن وضعیت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت ها و همچنین افزایش نظارت و رعایت ها بستگی دارد.

 

متولیان سلامت این شهرستان از مردم خواسته اند با توجه به غالب شدن سویه اومیکرون و تغییر رنگ شهرستان فسا و شهرهای اطراف به پرخطر، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست نداده و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار