فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲ تن مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 24 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته، تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی را رصد و مورد شناسایی قرار دادند.
وی تصریح کرد: در این خصوص و طی ۴ عملیات جداگانه، ۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۲ تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، حشیش و مرفین کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این مواد مخدر عمدتا در شهرستان‌های "لامرد" و "نی‌ریز" کشف شده است، گفت: در این خصوص ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار حبیبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

هشدار فرمانده انتظامی استان فارس به اراذل و اوباش

سردار حبیبی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳۰۵ اراذل و اوباش توسط مأموران انتظامی استان فارس در یازده ماهه سال جاری، تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و افراد اراذل و اوباش بدانند که با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.
انهدام ۱۳ باند قاچاق سلاح در استان فارس و دستگیری یک هزار و ۵۳۷ قاچاقچی و حاملان سلاح در این خصوص طی یازده ماهه سال جاری، از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

 

 

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار