فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و یادآور شد که این کشفیات با همکاری و تعامل فرماندهی‌های انتظامی استان‌های بوشهر و آذربایجان غربی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ 26 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام‌بخش حبیبی، شنبه هفتم اسفند به خبرنگاران گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "بوشهر" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور "هرمزگان-شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لامرد" پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کرده و راننده را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از این سواری ۶۷۹ کیلو تریاک کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونوی و به زندان روانه شد..

کشف جاساز حشیش در بدنه اتوبوس

حبیبی همچنین با اشاره به انجام عملیاتی مشترک با پلیس استان آذربایجان غربی، گفت: در این عملیات ظهر امروز هفتم اسفندماه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه اتوبوس در حال انتقال یک محموله حشیش از استان‌های شرقی به سمت شیراز است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محورهای مواصلاتی اعزام و با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در ورودی شیراز اتوبوس حامل حشیش را شناسایی و آن را با اقدامات فنی توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۴۵ کیلو حشیش که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بدنه اتوبوس جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حبیبی با تاکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خبری در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تریاک از زین و خورجین موتورسیکلت‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس نیز بیان کرد: مأموران انتظامی داراب به همراه کارکنان یگان تکاوری استان حین کنترل وسایط نقلیه عبوری در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان در یک عملیات ضربتی به ۳ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

سرهنگ نوشاد افزود: راکبان بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا موتورسیکلت‌ها را رها و متواری شدند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه ماموران موفق شدند در اقدامی ضربتی یکی از متهمان متواری را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از زین و خورجین این موتورسیکلت‌ها و همچنین محل تردد آنان ۱۰۶ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

نوشاد با بیان اینکه راکب دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، بیان کرد: تلاش برای دستگیری متهمان متواری با جدیت ادامه دارد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار