مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به میزان بروز ویروس کرونا و میزان موارد بستری به رنگ نارنجی تغییر یافت.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ 26 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا روز شنبه اظهار داشت: در پی تغییر رنگ شهرستان کلیه ادارات، نهادها، اصناف و گروههای شغلی به شرط تزریق و تکمیل واکسن و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و تهویه مناسب و کاهش ازدحام ،توسط فروشندگان و مشتریان و الزامات سلامت محیط و کار مجاز به فعالیت می باشند.

وی بیان کرد: این تغییر وضعیت بسیار شکننده است و عدم ورود مجدد به شرایط قرمز به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین در کلیه فعالیت ها در هفته های پایانی سال بستگی دارد.

به گفته مهدوی نیا، در ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۱۰۴ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به غالب شدن سویه اومیکرون و تغییر رنگ شهرستان فسا از قرمز به نارنجی، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید.

وی از شهروندان خواست تا تزریق دز سوم واکسن کرونا بخصوص برای بیماران خاص، سخت درمان و مبتلایان به سرطان، ۳ ماه پس از نوبت دوم را جدی بگیرند.

مهدوی نیا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است

برچسب ها: کرونا ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار