حجت الاسلام محمدی پور گفت: به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی در استان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 01 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدجواد محمدی پور» با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و نظام مقدس اسلامی از جان خود که با ارزش ‌ترین سرمایه شان بود، گذشتند که این موضوع کار راحتی نیست و فداکاری بزرگی محسوب می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: شهدا قهرمانان جامعه ما هستند و باید به نسل جوان معرفی شوند و ما نیز اکنون وظیفه داریم سیره و منش شهیدان را با حفظ امانت داری به نسل جوان جامعه منتقل کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید گلگون کفن استان فارس در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی در استان فارس برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدی پور اعلام کرد: میثاق با شهدا و عطر افشانی مزار مطهر شهیدان، اجرای طرح پویش ایران سرسبز و کاشت نهال به نام شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاغل در بنیاد و دستگاه های اجرایی استان، اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»، برگزاری دومین جشنواره بین المللی کتاب «سرخ نگاران» و برگزاری مسابقات ورزش مجازی دارت و شطرنج بخشی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهداست.
وی گفت: اجرای طرح «سپاس» با شعار «سلام شهید»، اجرای طرح علمداران حماسه، تجلیل از خادمین و مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی، پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از طریق حضور کارکنان بنیاد شهید در میز خدمت مصلای نمازهای جمعه استان فارس و اجرای طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت جامعه ایثارگری در بنیاد شهید استان از دیگر برنامه ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار