با کمک خیرین، ۲۴ زندانی جرایم غیر عمد در شهرستان‌های مرودشت و ممسنی استان فارس از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 09 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید علیرضا سجادیان رئیس زندان مرودشت اظهار داشت:خیرین مرودشتی برای آزادی ۹ نفر زندانی مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند و هم اکنون ۵۰ زندانی جرایم غیر عمد دیگر در زندان مرودشت چشم براه آزادی هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۳۶ زندانی با کمک خیرین از زندان آزاد شده اند.

شهر مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

آزادی ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد زندان نورآباد ممسنی با همت خیرین و مددکاری

همچنین از ابتدای بهمن ماه سال جاری تاکنون، با استفاده از ظرفیت خیرین و کمیته صلح و سازش زندان نورآباد ممسنی، زمینه آزادی تعداد ۱۵ نفر از محکومان بدهکار مالی جرائم غیرعمد که میزان کل بدهکاریشان در مجموع بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده است با استفاده از دادخواست اعسار و یا تعدیل اعسار و نیز برگزاری جلسات صلح و سازش در دفتر مددکاری زندان و جلب تخفیف بخشی از طلبکاری شکات و در نهایت پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین شهرستان، از زندان آزاد و به آغوش خانواده و خانواده بازگشتند.
همچنین با پیگیری رئیس زندان و واحد مددکاری و همکاری با صلح جویان محلی در شهرستان، اولیاء دم و شکات پرونده زندانی که به جرم معاونت در قتل محکوم به ۱۵ سال حبس در زندان می باشد رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام کردند که پرونده جهت تخفیف مجازات در حال پیگیری است.

با این اقدام ضمن اینکه مشکل زندانیان و خانواده آنان رفع شد، با ایجاد صلح و سازش در بین این خانواده ها از سایر آسیب های اجتماعی احتمالی هم کاسته می شود.

نوآباد ممسنی در فاصله ۱۶۲ کیلومتری شهر شیراز واقع شده است.

برچسب ها: آزادی ، زندانی ، ممسنی ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار