رحمانیان از شناسایی ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم و خفر خبر داد و گفت: در مجموع شمار مبتلایان به این بیماری به ۴۳ هزار و ۴۳ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 11 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان»، امروز (جمعه ۲۰ اسفند) در جمع خبرنگاران از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۳۷ بیمار جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۴۳ هزار و ۴۳ نفر برشمرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون ۱۲۲ هزار و ۹۸۳ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

رحمانیان همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۴۲ هزار و ۱۰۱ نفر گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، شمار بیماران در قرنطینه را ۵۳۵ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۱۳ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، سه بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

رحمانیان در پایان از پذیرش پنج بیمار جدید در بیمارستان جهرم خبر داد و اظهار داشت: کل واکسن های تزریق شده در جهرم ۳۹۳ هزار و ۱۴ ذر اعلام شده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار