مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: امسال برای بار دوم راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان فارس در بستر اپلیکیشن شاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 12 March 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عباس توانا با یادآوری اینکه امسال برای بار دوم راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان فارس در بستر اپلیکیشن شاد برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا و عدم اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی، راهیان نور دانش‌آموزی در سراسر کشور به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ابتکار قرارگاه راهیان نور استان فارس در برگزاری راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان اینگونه بود که دست به تولید یک سریال 7 قسمتی به نام "خاطرات رها" زد.

توانا گفت: این سریال، ماجرای یک خواهر و برادر امروزی را روایت می‌کنید که با هدف تحویل تحقیق درس آموزش دفاعی، پرنده خیال خود را راهی مناطق راهیان نور می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس با بیان اینکه مراحل نوشتن فیلمنامه، تولید، و پخش این مجموعه با تلاش 24 ساعته و جهادی یک تیم 10 نفره در کمتر از 2هفته به طول انجامید، تصریح کرد: این کار با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس انجام شد.

به گفته توانا زمان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از 15 تا 23 اسفند ماه است و دانش‌آموزان، والدین و علاقه‌‌مندان به این برنامه، می‌توانند این سریال را در اپلیکیشن شاد به آدرس: rahianenoor@و در آپارات قسمت‌های مختلف را در 6 قسمت مشاهده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار