سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه از مردم خواست تا با توجه اهمیت ایمن سازی جامعه در برابر کرونا، برای تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان به مراکز واکسیناسیون در سراسر استان مراجعه کنند تا بتوانیم سال جدید را با سلامت، آغاز کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 12 March 2022

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر «سید وحید حسینی» با این هشدار که ۶ شهر از استان فارس در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونا در استان فارس، ۶ شهر اقلید، خرم بید، سرچهان، خُنج، کوه چنار و ممسنی در وضعیت قرمز قرار دارد و از مردم این شهرستان ها می خواهیم با رعایت حداکثری بهداشت و مشارکت در واکسیناسیون، در خروج از این بحران سهیم شوند.
او با دعوت از تمامی مردم استان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آستانه نوروز و در روزهای پایانی سال اظهار کرد: در این ایام شاهد حضور مردم در مراکز خرید پرتردد و شلوغ هستیم که با بی توجهی برخی افراد نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک همراه است و اینگونه سهل انگاری ها می تواند موجب به خطر افتادن سلامت خانواده ها شود.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به تلاش بازرسان بهداشت در تمامی استان برای نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی اعلام کرد: این بازدیدها در ایام نوروز نیز با نظارت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری دیگر اصناف و سازمان های مرتبط ادامه دارد و با صنوف متخلف که سلامت مردم را تهدید می کنند، برخورد می شود.
دکتر سید وحید حسینی با آرزوی سلامتی برای یکایک افراد جامعه از همدلی مردم با مجموعه سلامت قدردانی کرد و از آنان خواست تا در روزهای پایانی سال، شیوه نامه های بهداشتی را جدی گرفته، در تکمیل واکسیناسیون، مشارکت داشته و از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.
او ضمن بررسی نمودارهای مربوط به جانباختگان کووید۱۹ در استان و کشور و پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به ارزیابی آمار ابتلا در مناطق مختلف استان، موارد مرگ و میر، وضعیت سلامت بیماران کرونا، آمار بهبودی مبتلایان، همچنین پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس پرداخت.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، وضعیت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار