مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس :در روز‌های پایانی سال شاهد وقوع برخی تخلفات هستیم که تلاش می‌شود با تشدید نظارت بر توزیع و عرضه کالا‌های اساسی تخلفات این حوزه به حداقل کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 13 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بر اساس دستور رییس سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر برخورد قاطع با گرانفروشی خصوصا در حوزه کالا‌های اساسی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بر مراکز تولید و توزیع این کالا‌ها متمرکز شده است.
غلامرضا سالاری افزود: در روز‌های پایانی سال شاهد وقوع برخی تخلفات هستیم که تلاش می‌شود با تشدید نظارت بر توزیع و عرضه کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، مرغ، تخم مرغ، میوه و گوشت قرمز، تخلفات این حوزه به حداقل کاهش یابد.

سالاری با بیان اینکه گرانفروشی در صدر تخلفات واحد‌های صنفی در این روز‌ها است اضافه کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و حتی ایام تعطیل در سطح شهر حضور فعال دارند و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها، با سرعت و جدیت رسیدگی و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس نظارت شهروندان را بعنوان یک مولفه مهم در کاهش تخلفات یادآور شد و اظهار داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف گزارش کنند تا با بررسی موضوع در گشت‌های مشترک، ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفن اعمال قانون شوند.

برچسب ها: گران فروشی ، اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار