فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری یک سارق کارت‌های عابر بانک و کشف اموال خریداری شده بیش از ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 16 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:  سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کارت‌های عابر بانک در محدوده مراکز خرید اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) و بازار دروازه کازرون شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری "۱۳ عباسیه" با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه سارق زن حرفه‌ای را شناسایی و در یکی از محله‌های شهر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز اظهارداشت: سارق که با کمک سایر همدستان خود اقدام به سرقت کارت عابر بانک شهروندان می‌کرده، به نحوی که مشتریان پس از اعلام شماره رمز کارت بانکی خود به مغازه داران آن‌ها را شناسایی و سپس در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کارت عابر بانک آن‌ها به شیوه کیف زنی و جیب بری کرده و بلافاصله اقدام به خرید و تخلیه کارت مبادرت می‌کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان این که تا کنون بیش از ۱۰ فقره سرقت کشف و تعداد ۱۱ نفر شاکی سرقت متهمه را تایید کرده اند، گفت: ماموران پس از شناسایی انبار با هماهنگی دستگاه قضایی به محل مذکور اعزام که در این راستا مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی و مواد غذایی و بهداشتی و ظروف آشپزخانه و دستگاه‌های برقی مختلف منزل، پوشاک و پتو به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان این که متهم دارای ۶ فقره سوابق کیفری بوده که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و تلاش‌ها برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، از شهروندان خواست چنانچه به صورت مشابه کارت‌های عابر بانک آن‌ها مورد سرقت واقع شده برای پیگیری به کلانتری ۱۳ عباسیه مراجعه کنند.

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار