مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۱ هزار و ۹۶۰ کلاس درس در فارس آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در بهار ۱۴۰۱ است
کد خبر: ۱۰۳۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 19 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد خلیل عسکری افزود: ۶۰ پایگاه پذیرش اسکان در سراسر استان کار پذیرش از میهمانان نوروزی ۱۴۰۱ را در ایام نوروز انجام خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان این که در شهر شیراز ۴ پایگاه پذیرش اسکان راه اندازی شده است، گفت: پایگاه شماره یک به نشانی بلوار امیرکبیر، روبروی باغ جنت، بلوار کاج هنرستان دارالفنون، شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۳۵۹۵۱؛ پایگاه شماره ۲ بلوار شهید چمران، خیابان نیایش، دبیرستان شهید پژمان، شماره تماس ۰۷۱۳۷۳۸۴۸۹۰ و پایگاه شماره ۴ بلوار مدرس، کوی آزادگان، بلوار حافظ، مدرسه شهدای ارتش، شماره تماس ۰۷۱۳۷۲۵۷۴۴۰ است.

او با بیان این که برای مواقع ضروری تعدادی سالن ورزشی نیز آماده خدمات رسانی به میهمانان نوروزی است، افزود: تیم‌های بازرسی قبل از آغاز کار ستاد اسکان از تمام مدارس طرح اسکان بازدید میدانی کرده اند و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، روشنایی و سرویس‌های بهداشتی همگی بررسی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان این که فرهنگیان برای رزرو اینترنتی می توانند به سامانه جامع اسکان به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کنند، گفت: افرادی می‌توانند از خدمات اسکان در مدارس استان استفاده کنند که حتما واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

برچسب ها: نوروز ، نوروز ، مدارس فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار