مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تا صبح ۲ فروردین بیش از ۲۹۱ هزار نفر روز میهمان نوروزی در مدارس استان اسکان یافته‌اند، از تکمیل ظرفیت مدارس شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 22 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۲ فروردین در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه شیراز گفت: تا صبح امروز بیش از ۲۹۱ هزار نفر روز میهمان نوروزی در مدارس استان اسکان یافته‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل از شیوع کرونا کمی کاهش داشته است.

وی در عین حال از تکمیل ظرفیت اسکان مدارس شیراز خبر داد و افزود: شب گذشته ظرفیت کلاس‌های مدارس پیش‌بینی شده برای اسکان میهمانان نوروزی در شیراز تکمیل شدند.

عسکری یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به وضعیت جوی مناسب استان فارس نسبت به سایر نقاط کشور باز هم شاهد ورود مسافران نوروزی بیشتری باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه سخنان خود بر ضرورت رفع نقص‌های احتمالی در پذیرش و اسکان میهمانان در مدارس استان تأکید کرد و افزود: تمام کلاس‌ها و اماکن مورد استفاده میهمانان نوروزی باید در رعایت مسائل بهداشتی کنترل شده باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر مدارس، سالن‌های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش هم در صورت نیاز آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند، افزود: تا صبح امروز، ۱۳۶۷ نفر در قالب ۲۳ هزار و ۸۹۷ خانواده و در مجموع ۲۹۱ هزار و ۶۰۴ نفر روز در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار