ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در شیراز تکمیل شده است، مسافران زمان سفر خود به این شهر را تغییر دهند.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 23 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: قائم‌مقام ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر فارس گفت: ورود انبوه گردشگران و مسافران نوروزی به شیراز سبب شده تا ظرفیت اسکان این شهر تکمیل شود.

محمد فرخ‌زاده با بیان این که بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مهمان‌پذیر‌های دارای مجوز برای اسکان مسافران در استان فارس پیش بینی شده است، افزود: دیشب این ظرفیت پاسخگوی انبوه مسافران نوروزی نبود و برای اسکان مسافران از تمام فضاهای پشتیبان شامل کلاس های مدارس، حسینه ها، سالن های ورزشی و خانه های مسافر استفاده شد.

او با بیان این که کمپ های شهرداری، ورزشگاه ها، مدارس چهار ناحیه آموزش و پرورش، و حرم مطهر علی بن حمزه هم دیشب به اسکان مسافران در شیراز اختصاص داده شده است، افزود: باتوجه به ازدحام جمعیت محدودیت اسکان در ۱۳ بوستان هم برداشته شد.

او گفت: علاوه بر مدارس و ورزشگاه ها، برای پذیرایی از گردشگران نوروزی امشب از ظرفیت نمایشگاه بین المللی فارس، مساجد و تکایا هم استفاده می شود.

قائم‌مقام ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر فارس، از مسافران خواست زمان مسافرت به شیراز و استان فارس را مدیریت کنند تا با مشکل اسکان مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار