با توجه به حجم بالای مهمانان نوروزی در شیراز ، لازم است مسافران برای سفر به فارس زمان بندی کنند
کد خبر: ۱۰۳۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 25 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید موید محسن نژاد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: با توجه به ورود انبوه گردشگران و مسافران نوروزی به استان، مسافرانی که قصد سفر به شهر شیراز را دارند برای بهرمندی بیشتر از فضای اقامتی و دسترسی بهتر به اماکن تاریخی و گردشگری سفر خود را به هفته دوم تعطیلات موکول کنند.


وی افزود: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مهمان‌پذیر‌های دارای مجوز برای اسکان مسافران در استان فارس پیش بینی شده است.


محسن‌نژاد اضافه کرد: در شهر شیراز برای اسکان اضطراری مسافران ۱۳ بوستان با ظرفیت سه هزار چادر و چهار کمپ اختصاصی نیز پیش‌بینی شده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: زیباشهر، جنت، زهتاب‌زاده و نمایشگاه بین‌المللی با ظرفیت ۲۲۰ کانکس و ۲هزار چادر مسافرتی برا اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در بولوار مدرس روبه‌روی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته‌های مسافر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار