معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت فارس گفت:مدیران ارشد فارس در تلاش اند تمامی کالاهایی که مورد نیاز مردم در ماه رمضان است تأمین شده و مشکلی برای موجودی کالا در جامعه وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 03 April 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: مهدی حسنی بیان کرد: حوزه فعالیت ناظران در ایام نوروز علاوه بر نظارت بر اقلام مصرفی در حوزه مهمانان نوروزی و مراکز اقامتی نیز بود که بیش از ١٣ هزار و ٢٠٠ عملیات بازرسی توسط ناظران در این ایام به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس نظارت‌های صورت گرفته بالغ بر دو هزار و ٨٠٠ تخلف شناسایی و متخلفان به مراجع قانونی برای طی مراحل قانونی معرفی شدند.

حسنی تاکید کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان نظارت‌ها بر اقلام پر مصرف و بازار در طول این ماه به صورت پیوسته انجام خواهد شد و مقرر شده تا نظارت ویژه ای بر کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان وجود داشته باشد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس یادآور شد: دستگاه‌های مختلفی در طول ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری نظارتی خواهند داشت که از جمله این نهادها می‌توان به سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط نظیر پزندگان و … اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: کالاهایی که در ماه رمضان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند نظیر برنج برای ایجاد شفافیت باید در سامانه تجارت ثبت شوند تا شفافیت در خرید و فروش کالا وجود داشته باشد و امکان تخلف در این حوزه به حداقل برسد.

به گفته این مقام مسئول مدیران ارشد فارس در تلاش اند تمامی کالاهایی که مورد نیاز مردم در ماه رمضان است تأمین شده و مشکلی برای موجودی کالا در جامعه وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار