فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که اعضای یک گروه که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس خارجی، ۲۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 03 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی به بهانه سرمایه گذاری در شرکت های بورس خارجی مورد فریب و کلاهبرداری قرار گرفته اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهمان با ترفندهای مختلف وعده دریافت سود کلان در بازه زمانی کوتاه مدت از طریق شرکت های سرمایه گذاری بورس خارجی را به مال باختگان داده و با اغفال و دریافت وجه، از آنها کلاهبرداری کرده اند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس با اقدامات فنی، علمی و پلیسی شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند ۵ نفره شدند.

حبیبی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی به کلاهبرداری از ۵۹ نفر از شهروندان به مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال در شهر شیراز اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: شهروندان فریب ظاهر آراسته افراد را نخورند و از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعاهای درآمدی غیر عادی در مدت زمان کوتاهی را دارند، اجتناب کنند.

برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار