عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2022 قطر، فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی در کشورمان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 10 April 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با محکومیت تعرض عوامل استکبار جهانی به حریم ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و شهادت دو تن از روحانیون جهادگر و تسلیت این حادثه، اظهار داشت: از مسئولان کشور و مردم می‌خواهیم با هوشیاری کامل، توطئه درگیری مذهبی و تفرقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نطفه خفه کنند و نقشه‌های استکبار جهانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ نقش بر آب کنند.

وی در ادامه با اشاره به سفر چندی قبل رئیس جمهور به کشور قطر و توافق‌نامه‌های امضاء شده تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2022 قطر، فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی در کشورمان فراهم شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس از وزرای محترم راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی درخواست می‌کنیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی در این رابطه اقدام کرده و از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنند.

فروردین همچنین به مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب اشاره کرد و اظهار داشت: از دولت محترم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای انتظار می‌رود با رعایت خطوط قرمز رهبر انقلاب و ملت ایران، بر احقاق حقوق از دست رفته مردم اصرار کرده و با اصول عزت، حکمت و مصلحت برای رفع تحریم‌های ظالمانه اقدام کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس در پایان با اشاره به وضعیت گردشگری حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات این حوزه شد؛ وی همچنین بر ضرورت رسیدگی به مشکلات و نیازهای ایلات و عشایر استان فارس تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار