سرپرست اداره کل بهزیستی فارس اعلام کرد که ۱۸۰۰ معتاد متجاهر در مرکز ماده ۱۶ و ۱۴ کمپ ماده ۱۵ بهزیستی استان خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 13 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدرضا هوشیار سه‌شنبه ۲۳ فروردین در اولین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری فارس، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت معتادان متجاهر و کمپهای ماده ۱۶ بیان کرد: در حال حاضر یک مرکز ماده ۱۶ مختص بیماران معتاد متجاهر داریم و ۱۴ کمپ ماده ۱۵ برای نگهداری معتادان متجاهر با بهزیستی فارس همکاری می‌کنند.

او افزود: تاکنون ۱۸۰۰ بیمار در این مراکز بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۰۲ نفر معتادان زن و مابقی مرد هستند.

سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در تشریح خدمات کمپ‌های تحت نظارت برای این افراد گفت: نگهداری، درمان، برگزاری کلاسهای آموزشی و فنی حرفه‌ای و انجام مشاوره‌های روانشناختی و مددکاری از خدمات ارائه شده به این افراد است ضمن اینکه ۱۳۲ نفر از معتادانی که در شیراز بستری بودند بعد از غربال و تعیین منطقه بومی به کمپ‌های بهزیستی در شهرستان‌های داراب،فیروز آباد،آباده،فسا و مرودشت اعزام شدند.

هوشیار در خصوص پرداخت هزینه نگهداری این افراد خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد هزینه با شهرداری و ۵۰ درصد با ستاد مبارزه با مواد مخدر است و بهزیستی متولی نگهداری این افراد است.

گزارش خطا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار