واحدی مجددا تاکید کرد: باید تمام پتانسیل‌ها برای جذب سرمایه گذاری در فارس به کار گرفته شود و بروکراسی اداری، آفتی برای فراری دادن آنها نشود.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 26 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جواد واحدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس بیان کرد: فارس استانی مستعد در همه امور به ویژه گردشگری است و لذا اقتصاد استان با این حوزه‌ متحول خواهد شد.

واحدی خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت فارس، این استان می‌تواند نمادی برای سایر استان‌ها در معرفی و تقویت جاذبه‌های گردشگری باشد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه وزیر میراث نیز نگاه ویژه‌ای به استان فارس دارد، گفت: قابلیت بالایی در حوزه سرمایه گذاری به ویژه برای سرمایه گذاران حاشیه خلیج فارس در استان فارس وجود دارد.

واحدی مجددا تاکید کرد: باید تمام پتانسیل‌ها برای جذب سرمایه گذاری در فارس به کار گرفته شود و بروکراسی اداری، آفتی برای فراری دادن آنها نشود.

او بیان کرد: تفویض اختیار در این باره به مدیران کل داده شده و به نظر می‌رسد قطار گردشگری در کشور راه افتاده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی همچنین افزود: تلاش کرده‌ایم تا تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌ها به نحو مطلوب ایجاد شود.

واحدی تصریح کرد: حوزه گردشگری یک نکته مغفول دارد که آن هم اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است که در وزارتخانه استارت آن زده شده است.

او بیان کرد: فارس در صنایع دستی ید طولایی دارد و لذا باید برندسازی و تبلیغات را در دستور کار قرار دهیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی گفت: در حوزه زیر ساختی نیز امسال ارائه تسهیلات برای مجتمع‌های گردشگری و هتل‌ها....پیش‌بینی شده است.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در روزهای پایانی ایام نوروز امسال، دیداری سر زده از شیراز داشتم که انصافا جای تقدیر دارد و فارس از استان‌های برتر بود.

او ادامه داد: گزینه‌های زیادی برای تصدی پست مدیرکلی میراث فرهنگی فارس پیشنهاد داده شد اما تلاش ما این بود که فردی متناسب با معیارهای وزارتخانه انتخاب شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی تصریح کرد: پاکدستی، تخصص، تعامل و رفتار سازمانی مدیران مهمترین مولفه برای انتخاب مدیران کل در این وزارتخانه است و بر این باور بودیم که اگر مدیری انتخاب شود که نسبت به استان شناخت نداشته باشد، موفق نخواهد بود.

واحدی همچنبن ابراز امیدواری کرد که مدیرکل میراث فرهنگی فارس با تعامل و همدلی، قطار توسعه گردشگری در فارس را با سرعت مطمئنه پیش ببرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، سید موید محسن‌نژاد به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار