مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از برگزاری نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان از ۲۸ تا ۳۱ خردادماه در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 30 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی فرهادی در نشست هماهنگی نمایشگاه تخصصی "تولید ایرانی-دانش بنیان" گفت: برگزاری نمایشگاه تلفیقی با حضور برترین‌های صنایع بزرگ و کوچک با محوریت دانش بنیان به نحو مطلوب و شایسته و در تراز ملی تاکید استاندار محترم است تا با خلق رویدادی شایسته در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال به عنوان الگوی مناسبی در این حوزه برای سایر استان‌ها قرار گیرد.

او گفت: ضرورت دارد فرصتی فراهم کنیم تا تولیدکنندگان برتر کشور در کنار هم قرار گرفته و با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی توانمندی‌های خود، ارتباط و آشنایی لازم با سایرین فراهم شود و بر اساس نیاز سنجی و نیاز، با تنظیم تفاهم نامه و قرار داد نسبت به تامین نیاز‌های تولیدی در صنایع مختلف اقدام و چرخه ارتباط تولید و صنعت با دانش و تخصص تکمیل شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نتیجه انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در این نمایشگاه‌ها می‌تواند کمک به شکوفایی علمی و اقتصادی کشور باشد این اتفاق موجب دلگرمی جوانان صاحب علم و دانش می‌شود تا با انگیزه در حوزه‌های کاری و علمی خود به شکوفایی برسند.

او گفت: زمان برگزاری نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان بیست و هشتم تا سی و یکم خرداد ماه تعیین شده است که در صورت هم افزایی و حمایت‌ها با مشارکت و همکاری استانداری، سازمان صمت، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های که متعاقبا اعلام خواهد شد در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

فرهادی گفت: مهمترین موضوع در برگزاری این نمایشگاه مسولیت پذیری و همکاری کامل و جهادی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی و خصوصی در برنامه ریزی و اجرا و تامین هزینه‌ها می‌باشد تا ضمن اطلاع رسانی و حمایت‌های لازم شرایط حضور تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه‌های مرتبط با ماموریت سازمانی خود را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: برای این نمایشگاه یازده هزار متر مربع فضای کلی با بیش از پنج هزار و ۳۰۰ متر فضای مفید شامل سالن‌های حافظ، ملاصدرا و اردیبهشت پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار