حجت الاسلام والمسلمین خاوری ضمن تاکید بر حمایت از دولت سیزدهم، از استاندار فارس به دلیل خلف وعده انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 30 April 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام و المسلمین خاوری، امام جمعه استهبان در خطبه های دوم نمازجمعه این هفته گفت: با روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی، امیدی در دل مردم ایجاد شد. رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: ریل‌گذاری دولت دکتر رئیسی به شکل خوبی دارد شکل می گیرد. دولت تلاش و همت خود را انجام می دهد و مردم باید آگاه باشند که مشکلات و سنگ‌اندازی ها زیاد است و گاهی اوقات‌ این سنگ‌اندازی ها به علت انتخاب شخص نا‌مناسب است.

وی در ادامه در خصوص کارآمدی مدیران گفت: مردم باید آگاه باشند و درصورتی که افراد ناتوان انتخاب شدند، ساکت نمانند و بیان کنند. مهمترین ظرفیت، مدیرها هستند. مدیر باید لایق و کارآمد باشد. بحث اصلی میزان دین و دیانت افراد نیست، بلکه اصل توانایی، کارآمدی آن فرد به عنوان یک مدیر است، بحث توان اداره آن فرد در پست مدیریت است.

امام جمعه استهبان در خصوص بیان انتقاد گفت: گاهی اوقات انتقاد، نوعی حمایت است. افرادی که می‌خواهند نصب شوند، باید توانمند باشند. آقای رئیسی گفتند در این دولت قرار نیست افراد ضعیف مسئولیت بگیرند، با توجه به فرمایشات آقای رئیسی باید توانمند ترین افراد منصوب شوند.

حجه الاسلام و المسلمین خاوری گفت:روزی که بنده برگشتم بعد از آن استقبال بی نظیر، گفتم دسته پر برگشتم، حیف آن اعتماد بود که از بین رفت. خودمان با دست خودمان دولت را با این کار ها تضعیف می کنیم. باید دقت کنیم در شهر های دیگر تکرار نشود.

وی در خصوص خلف وعده در تصمیم گیری ها گفت: بزرگان یک شهر، استان و کشور باید مراقب وعده‌هایی که می دهند، باشند. زیرا خلاف وعده آنها باعث ایجاد کراهت و فروپاشی احترامات و محبت‌های بین افراد می‌شود و اعتماد آنها از بین می رود.

حجه الاسلام و المسلمین خاوری در ادامه گفت: حرفی که زده شد، برای سهم خواهی نبود، برای مهره چینی نبود، واژه سهم خواهی برای طلبه ها نیست، برای بزرگان استهبان نیست. ما دنبال چه می‌توانیم باشیم ، جز خیر و صلاح مردم! ما امروز هم اعلام می‌کنیم که دنبال سهم خواهی نبودیم و دنبال کمک دولت هستیم. هر چه بود گذشت ، همه ما باید دست به دست هم دهیم.

وی در خصوص بزرگان شهرستان و زحمات آنان پای انقلاب گفت:
بزرگان شهرستان، کسانی هستند که در پنجاه شصت سال گذشته پای انقلاب ایستاده اند. بعد از انقلاب از مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله بودند. در همه دوران ها این بزرگان همه نامهربانی ها را برای دفاع از انقلاب گذاشتند و بعد بیایند اهانت ببینند. الان هم من از طرف همه انقلابیون شهرستان و همه پیشکسوتان اعلام می کنم که آماده ی هر گونه همکاری هستیم.

وی در پایان در خصوص نامه نه نفر از جوانان در فضای مجازی گفت:
نه نفر از جوانان حرکتی دیشب انجام دادند که واقعا قابل توجه و تقدیر بود. به خانواده این جوانان فرهیخته که از رویش های انقلاب هستند باید تبریک گفت. باید توجه داشت که اگر شهدا رفتند این جوانان هستند. من کار بزرگ این جوانان را تقدیر میکنم. خداوند این ها را محافظت کند. من از همه ی جوانان درخواست می کنم آماده حرکت در همه ی زمینه های انقلاب باشید و در آخر حمایتگر دولت باشیم، به خاطر امیدی که در دل مردم ایجاد میکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار