فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 30 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:  سردار "حشمت اله ملکی" در خصوص جزئیات مربوط به کشف کالا‌های قاچاق گفت: همکارانم در پلیس راه آهن فارس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از طریق صنعت ریلی موفق به کشف و شناسایی محموله قاچاق در ایستگاه راه آهن شیراز شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ماموران دایره آگاهی پلیس راه آهن مستقر در انبار توشه هنگام بازدید و کنترل بار‌های ارسالی از شیراز تعدادی گونی حاوی بیش از هزار کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق، ۱۶۷ قلم انواع اسباب بازی، ۲۴ عدد انواع چمدان مسافرتی، ۸ دستگاه مودم و یک دستگاه ابزارآلات ساختمانی تولید کشور‌های چین و ترکیه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور افزود: به منظور بررسی بیشتر کالا‌های مکشوفه به همراه متهمان به هویت‌های معلوم به مقرر انتظامی دلالت و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارکی از سوی دستگاه‌های ذیصلاح، در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق کالا از اولویت‌های ماموریتی پلیس راه آهن است و مصمم هستیم با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌های آموزشی در راستای فرهنگ سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام‌های موثری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار