قاتل زن ۴۰ ساله در کمتر از نیم ساعت در لارستان به دام افتاد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ 01 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ یوسفی فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر توقیف خودرو برابر حکم قضائی در یکی از روستا‌های اطراف لارستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که در همین حین صدای شلیک تیر از حیاط خانه‌ای شنیده و مشاهده کردند شخصی از دیوار پشت آن منزل به سمت جنگل‌های اطراف روستا در حال متواری شدن است که سریعا وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی به صورت پیاده پس از مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فردی که در حال فرار بود را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران سریعا به محل تیراندازی مراجعه و مشاهده کردند خانمی (فرد تماس گیرنده با ۱۱۰) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.
سرهنگ یوسفی اظهار داشت: در بررسی از محل وقوع و صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه ۴ عدد فشنگ و پوکه کشف شد.
وی ادامه داد: قاتل ۵۲ ساله در بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و گفت به علت اختلاف خانوادگی از همسرم جدا زندگی می‌کنم و وی از من شکایت کرده و حکم توقیف خودرو پراید را گرفته و من با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بودم به درب منزل همسرم به قصد گرفتن رضایت مراجعه کردم که به خاطر مشاجره لفظی وی را به قتل رساندم.
فرمانده انتظامی لارستان گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار