معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آغاز بکار آزمایشی اتوبوس برقی همزمان با هفته شیراز و بیست و نهمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 07 May 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هادی شه دوست شیرازی با بیان اینکه امروز تفاهم نامه برقی سازی ناوگان حمل و نقل درون شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز امضا می‌شود، گفت: این پروژه با هدف حفظ هوای سالم و پاکی هوا و در راستای برنامه پنج ساله شهرداری شیراز اجرا می‌شود.

او گفت: این پروژه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در دستور کار قرار دارد، تفاهم نامه برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی ما بین شرکت تولید کننده اتوبوس برقی و شهرداری شیراز با هدف گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز انرژی پاک منعقد خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: اتوبوس برقی تولید داخلی و اقدام شهرداری شیراز حمایت از کالای ایرانی است، پک باتری لیتیوم یون با ظرفیت ٣١٨ کیلووات ساعت با تعداد عمر سیکلی بیش از ۵٠٠٠ و شیوه‌های مختلف شارژ داخلی و سریع و سامانه مانیتورینگ و عیب یابی پیشرفته از مهمترین تجهیزات و امکانات این اتوبوس است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار