فرخ زاده گفت: بعد از ماه مبارک رمضان سفرهای زیارتی از سر گرفته شده و عملیات اعزام زائران به دمشق در سوریه آغاز بعد از گذشت ۱۰ سال از استان فارس از سر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 08 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمد فرخ زاده با اشاره به از سرگیری پرواز شیراز به رونق سفرهای هوایی از فارس به مقصد عتبات عالیات در جمع خبرنگاران گفت: با آغاز طرح نوین عتبات که با همکاری بخش خصوصی آغاز شده و با مشارکت تعدادی از دفاتر زیارتی دارای مجوز لازم، از 12 بهمن سال گذشته با همکاری شرکت هواپیمایی «کیش ایر»، پرواز شیراز-نجف با ظرفیت ۱۴۱ نفر سه ‌شنبه ها از فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز به انجام می رسد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری فارس افزود: تلاش های سازمان حج و زیارت فارس در این خصوص قابل تقدیر است و با درگیر کردن بیشتر بخش خصوصی به ویژه آژانس های مسافرتی برای فروش آزاد بلیت، مانند استانهای همجوار و در رونق گردشگری دینی فارس اقدامات موثری به انجام می رسد.

وی با تشکر از اقدام بانک «رسالت» برای اختصاص وام ‌های کم بهره سفرهای زیارتی بیان کرد: این اقدام جانی به رونق گردشگری عتبات عالیات بخشیده است.

فرخ زاده ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و 159 نفر در قالب ۱۰ پرواز عازم عتبات عالیات شده اند و نوروز امسال پس از 2 سال شاهد استقبال بی نظیر مردم فارس از سفرهای زیارتی بودیم و از هیئت های مذهبی استان انتظار داریم در ارتباط سومین حرم اهل بیت (ع) با مرقد امامان معصوم (ع) و اعزام زائران نقش پر رنگ تری ایفا کنند.

وی اعلام کرد: بعد از ماه مبارک رمضان سفرهای زیارتی از سر گرفته شده و عملیات اعزام زائران به سوریه آغاز بعد از گذشت ۱۰ سال از استان فارس از سر گرفته شده است.

فرخ تاکید کرد: بر این اساس به صورت ماهانه یک پرواز از ایستگاه شیراز به دمشق انجام می ‌شود و از ۳۲ استان کشور، استان فارس از پنج استان مجری اعزام مسافر به عتبات عالیات بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار