استاندار فارس از اعلام آمادگی برای ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: برای این میزان سرمایه گذاری ۴۲ طرح تعریف شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 09 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد هادی ایمانیه در جلسه کارگروه حمایت از سرمایه گذاری و ستاد تسهیل با اشاره به بررسی ۸ طرح سرمایه گذاری در این جلسه عنوان کرد: برای رفع مشکلات این واحدها با هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصمیم گیری شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن تاکید بر حضور شخص مدیران کل یا معاون دستگاه در جلسات پنجره واحد سرمایه گذاری، عنوان کرد: از مدیران استان خواسته شد که برخلاف رویه معمول که سرمایه گذاران به سراغ مدیران می‌آمدند، مدیران به سراغ سرمایه گذاران بروند و در این حوزه مدیران فعال‌تر از قبل عمل کنند.

استاندار فارس ضمن بیان این مطلب که سرمایه گذاری در صنعت پاک گردشگری موجب اشتغال آفرینی است، خاطر نشان کرد: در جلسه کارگروه نیز اکثر ۸ پروژه با محوریت موضوع گردشگری بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند در مسیر اجرای طرح‌ها، مواردی که مانع پیشبرد کار می‌شود را به استانداری گزارش دهند تا موانع برطرف گردد.

ایمانیه با اشاره به سیاست حمایت از سرمایه گذاری خارجی در سطح استان تصریح کرد: یکی از زیر مجموعه‌های امور اقتصادی را مخصوص جذب سرمایه گذاری تعیین کردیم.

استاندار فارس از اعلام آمادگی سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در بخش تولید دارو و تجهیزات پزشکی در سطح استان خبر داد و گفت: همچنین برای استفاده از ظرفیت میزبانی جام جهانی فوتبال در کشور قطر سه اقدام از جمله برپایی نمایشگاه، صادرات مواد غذایی و گردشگری توریستی تماشاگران بازی‌ها در دستور کار است.

ایمانیه در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران درباره نظارت بر بازار و رفع کمبود اقلام مورد نیاز با بیان اینکه برخی از مسائل مرتبط با بازار کشوری است، تصریح کرد: جلسات تنظیم بازار هر روز در استانداری ادامه خواهد یافت.

نظارت هوشمند بر انبارها جهت جلوگیری از احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان و اطلاع رسانی مردم در خصوص مشاهده انبار از ارزاق عمومی از جمله برنج، روغن، حبوبات، شکر، ماکارونی، گوشت، پنیر و حبوبات از دیگر نکات مورد تاکید بود و همچنین تاکید شد تا در صورت مشاهد موارد غیر قانونی برخورد انجام شود.

استاندار فارس از همکاری اتاق و بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، غله و صنعت معدن و تجارت مبنی بر نظارت جدی بر بازار از جمله نانوایی‌ها خبر داد و گفت: آثار ناشی از افزایش قیمت آراد در بخش نان‌های فانتزی و ساندویچی تعیین شود تا بر این اساس تکلیف قیمت گذاری در بخش فروش ساندویچ‌ها و سایر محصولات غذایی نیز مشخص گردد.

نمایند عالی دولت از استقبال سرمایه گذاری در حوزه تولید روغن نباتی در سطح استان خبر داد و گفت: سرمایه گذاران می‌توانند با دریافت تسهیلاتی مانند زمین، زیر ساخت‌هایی مانند آب و برق و تسهیلات بانکی در این بخش اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار