سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با شناخت کامل و برای کسب امتیاز به مصاف فجر می‌رویم.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 09 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز افزود: با احترام به کادر تیم فجر و سرمربی این تیم، ما فردا برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.
وی با بیان این که ۹۰ دقیقه بازی سرنوشت ساز در زمین داریم و نتیجه و سرنوشت فصل آینده دو تیم به این بازی گره خورده است ادامه داد: با توجه به جدول رده بندی مسابقات، تیم ما با آرامش بیشتری به میدان خواهد رفت که البته به هیچ عنوان بازی ساده‌ای نخواهد بود.
سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه با حضور سرآسیایی در تیم فجر، بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود افزود: تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، می‌تواند پیروز باشد. با احترام به سرآسیایی و فجر که پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده، امیدواریم پیروز شویم که کاری دشوار است و نیاز به الزامات زیادی دارد.
وی با تمجید از اقدام باشگاه فجر برای دادن زمین تمرین به این تیم، گفت: علاقه مردم خوزستان به تیم نفت زیاد است و این موضوع انگیزه ام را بیشتر می‌کند.
مهاجری با اشاره به نتایج بازی‌های گذشته تیم نفت گفت:شرایط تیم را در دو دیدار گذشته کمی بهبود بخشیدیم و جایگاه ما یک پله تکان خورد، اما کارمان ادامه دارد و پنج هفته سخت و طاقت‌فرسا پیش رو داریم.
مسلم مجدمی، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار با تراکتور کارت زرد گرفت و ۳ کارته شد و در بازی مقابل فجر محروم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار