مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم گفت: تصادف یک دستگاه خودروی سمند با موتورسیکلت در جهرم یک کشته و سه مصدوم درپی داشت.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 10 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد رحمانیان گفت: در سانحه‌ای که سه شنبه شب در یکی از خیابان‌های جهرم رخ داد، متأسفانه یک شهروند جان خود را از دست داد.

وی افزود: در سانحه تصادف بلوار مادر یک خودرو سمند با موتور سیکلت برخورد کرده و منجر به فوت سرنشین موتور سیکلت و مصدوم شدن سه سرنشین خودرو شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس بلافاصله پس از مطلع شدن از این تصادف خود را بر بالین مصدومان رساندند، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه اورژانسی با ۲ کد آمبولانس به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند.

وی گفت: علت این سانحه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

مدیرعامل آتش نشانی جهرم نیز در مورد این سانحه تصادف گفت: اعلام یک مورد حادثه در بلوار مادر به ستاد فرماندهی آتش نشانی جهرم، آتش نشانان ایستگاه یک و ۲ را رأس ساعت ۲۲ و ۵۳ دقیقه شامگاه گذشته به محل حادثه اعزام کرد.

محسن عشایری افزود: در این حادثه یک خودرو سواری بعد از برخورد با موتورسیکلت از مسیر خود منحرف شده و به تیر برق کنار خیابان برخورد کرده است.

وی عنوان کرد: با حضور مأموران آتش نشانی در محل حادثه، ابتدا آتش نشانان اقدام به ایمن سازی و قطع سیستم برق خودرو کردند تا از بروز آتش سوزی جلوگیری شود. همچنین برای اطمینان بیشتر با کشیدن یک رشته لوله آبرسان به حالت آماده در اطراف آن مستقر شدند تا در صورت نیاز اقدام به خاموش کردن آتش کنند.

عشایری با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه یک فوتی و سه مصدوم در برداشت، گفت: همزمان با این فعالیت‌ها، راکب موتورسیکلت که در قسمت دیگری از خیابان روی زمین افتاده بود، تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل شد که متأسفانه بر اثر شدت جراحت در دم جان سپرده بود.

مدیر عامل آتش نشانی جهرم در پایان به لزوم توجه در هنگام رانندگی و رعایت سرعت مجاز در خیابان‌های شهر تاکید کرد.

 

برچسب ها: تصادف ، سمند ، کشته ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار