نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز بسیاری از گله ها این است که ریخت و پاش می‌شود یا کسانی ناحقی می‌کنند و عدالت وجود ندارد و باعث اعتراض می شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 12 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: به نظر بنده می‌رسد در این دولت مدیران بعضاً دیر تغییر می‌کنند و در عین حال طبیعی است که هر مدیری منصوب می‌شود مورد رضایت همه نیست برخی موافق هستند و برخی مخالف اما در شرایط فعلی کشور تا وقتی می‌شود با یک نفر کار کرد باید محکم کار را ادامه دهیم.

وی افزود: در فضای کار و مدیریت باید جلوی ریخت و پاش ها را بگیریم، شاید در بخش‌های مختلف کشور مدیران حجم کارشان سنگین‌تر باشد اما نوع مشکل شبیه هم است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: همه باید هم فکری کنیم و دنبال این مسئله باشیم چون اگر جلوی این ریخت و پاش ها گرفته شود سلامتی در مجموعه می‌آید و درآمد موجود درست هزینه می‌شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: امروز بسیاری از گله‌ها این است که ریخت و پاش می‌شود یا کسانی ناحقی می‌کنند و عدالت وجود ندارد و باعث اعتراض می‌شود هر چند در این راستا قوه قضائیه بیشتر درگیر است اما می‌شود نظارت‌های درون سازمانی به نحوی باشد که کار به دستگاه قضائی کشیده نشود.

وی با بیان اینکه نکته مهم دیگر موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی تولید و اشتغال است، گفت: یکی از مواردی که اشتغال زایی می‌کند مسئله راه و راه آهن است خوشبختانه پروژه مورد نیاز در این سبک در فارس زیاد داریم و اگر در این خصوص فعالیت شروع شود اشتغال زایی خوبی برای استان دارد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اگر کار کنید مردم متوجه می‌شوند و حس می‌کنند یعنی وقتی سرمایه گذاری و کار شروع شده و ایجاد اشتغال می‌شود از نظر اقتصادی اقتدار و امنیت را افزایش می‌دهد و این اشتغال بسیار کمک به این بحث می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: نکته دیگر اینکه مجموعه تلاش‌های دولت جدید امیدواری ایجاد کرده اما در خصوص ورشکستگی شرکت‌ها باید فکری کنیم.

وی یادآور شد: در نگاه اسلامی که دنبال عدالت هستیم باید به این نکته دقت شود که این مدیر است که ثروت را افزایش می‌دهد و اگر کنار رود شرکت ضرر می‌کند مدیر اگر سالم و پاکدست است و تولید ثروت می‌کند به گونه‌ای از او حمایت کنید که تشویق شود تا بیشتر کارکند و از طرفی این حمایت‌ها به سلامت کار مدیر بیشتر می‌انجامد در کشورهای پیشرفته‌تر، پول به تناسب کاری که انجام می‌دهند پرداخت می‌شود و ما نیز باید این مسئله را به عنوان پایه عدالت در نظر بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار