رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس گفت: طی شش روز گذشته این طرح نظارتی ادامه داشته و روزانه بازرسی از سطح عمده فروشی و خرده فروشی در حال انجام است و تاکنون بیش از ٢١ میلیارد تومان پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 15 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر:حمیدرضا ایزدی در شورای اداری استان بیان کرد: این سازمان وظیفه نظارت و پایش بازار بر عهده داشته است و به تمامی سازمان‌های صمت ابلاغ شده که در یکشنبه ١٨ اردیبهشت ماه رزمایش نظارت بر بازار انجام شود.

ایزدی افزود: تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت در استان فارس پیش از اجرای طرح صورت گرفت و بیش از ۴۵٨ بازرس در فارس ساماندهی شده و سه هزار و ۵١٢ بازرسی در فارس انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بازرسی‌ها ادامه پیدا کرده و بیش از ١١ هزار بازرسی در فارس انجام شده و کالاهای اساسی بیشتر مورد توجه بازرسان بوده و در سطح خرده فروشی نیز بیش از ٩ هزار بازرسی انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول طی شش روز گذشته این طرح نظارتی ادامه داشته و روزانه بازرسی از سطح عمده فروشی و خرده فروشی در حال انجام است و تاکنون بیش از ٢١ میلیارد تومان پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

برچسب ها: کشف ، تخلف ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار