فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک انبار و کشف ۶ هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در یکی از خیابان‌های شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 16 May 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال‌گران اقتصادی، روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان از وجود انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف 6 هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف گازوئیل قاچاق در فارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز از کشف 26 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد. سرهنگ ابراهیم یگانه در این باره اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی و کنترل محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز" به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون حامل 26 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل می‌باشد که راننده قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به معرفی راننده و سرنشین به مرجع قضائی، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه 7 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

برچسب ها: کشف ، لوازم یدکی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار