فرمانده انتظامی شهرستان مُهر استان فارس از کشف چهار هزار و ۳۶۲ قوطی روغن مایع احتکار در یک انبار فروشگاه مواد غذایی آن شهرستان به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 17 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ بهادر رزمجویی در تشریح جزئیات این کشفیات بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با پدیده شوم احتکار و همچنین مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در انباری در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۴ هزار و ۴۶۲ قوطی روغن مایع خوراکی احتکار را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه مالک کالاها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش روغن‌های احتکار را ۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال (با در نظر گرفتن نرخنامه جدید) برآورد کرده‌اند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه برابر دستور مقام قضائی مقرر شد اموال کشف شده با قیمت مصوب در بین شهروندان توزیع شود، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

شهرستان مهر در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.



برچسب ها: کشف ، روغن ، احتکار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار