مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مهم‌ترین علت تأخیر ازدواج دانشجویان و سایر جوانان مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.حس مسؤولیت‌پذیری بیشتر و عمیق‌تر نسبت به آینده و پیشرفت اقتصادی از مزایای ازدواج در سنین پایین‌تر است.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 17 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام مهدی عابدی  با بیان اینکه شواهد نشان داده است اگر ازدواج زوجین هر چه زودتر صورت بگیرد مسائل اقتصادی زندگی بهتر و سریع‌تر در خانواده حل می‌شود افزود: این مسئله در موفقیت زندگی مشترک می‌تواند تاثیر مهمی داشته باشد.

به گفته وی، مهم‌ترین علت تأخیر ازدواج دانشجویان و سایر جوانان مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.حس مسؤولیت‌پذیری بیشتر و عمیق‌تر نسبت به آینده و پیشرفت اقتصادی از مزایای ازدواج در سنین پایین‌تر است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی فسا افزود:

وی، تهاجم فرنگی و ترویج الگوهای نادرست غربی را یکی دیگر از عوامل تاخیر در ازدواج جوانان دانست و گفت: هرچه سن ازدواج جوان بالاتر برود فرد دچار سخت‌پسندی و مشکل‌پسندی شدیدتری می‌شود.

حجت‌الاسلام عابدی اضافه کرد: یکی از بزرگترین‌ آرزوهای هر دختر و پسر جوانی این است که ازدواج موفق و خوبی داشته باشد بنابراین زوجین قبل از ازدواج می بایست با کارشناسان مسائل ازدواج و خانواده، پیرامون مشکلات موجود و همچنین مشکلات آینده زندگی مشترک خود صحبت کنند و مشاوره دریافت نمایند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار