رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شایعه بازگشت مرغ‌های خریداری نشده به چرخه عرضه این محصول بصورت منجمد و یخ زده نادرست است و مرغ‌هایی که در روزهای گذشته در بازار، خریداری نداشته و از فروشگاه‌ها بازگشت داده شده، امحا شده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 19 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مجتبی دهقان پور در خصوص انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی درخصوص برگشت مرغ‌های خریداری نشده بازار با هدف عرضه یخ زده این محصولات به چرخه بازار افزود: مرغ‌های گرمی که در سطح بازار توزیع اما خریداری نشده بود، امحا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت بازار به روال عادی بازگشته است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این آمادگی وجود دارد که نیاز بازار در هر سطحی تامین و روانه بازار شود.

وی توضیح داد: در برخی روزهای گذشته که عرضه مرغ بیش از تقاضا بود، تولیدکنندگان غافلگیر شدند و به همین دلیل بخشی از مرغ‌های روانه بازار شده امحا شد اما در حال حاضر میزان عرضه بازار برابر نیاز است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

پیش از این، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد که در آن ادعا شده بود، مرغ‌های گرم مازاد مصرف بازار در حال بسته بندی مجدد برای منجمد شدن و عرضه دوباره با بازار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار