امام جمعه فسا گفت: لازم است که دولت با تمام قوا جلوی دو پدیده‌ی زشت گرانی‌های بی‌منطق و احتکار بایستد و با پیشگیری و نظارت هوشمندانه بصورت قاطع با تخلفات موجود در بازار و به‌ویژه متخلفین در دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی- برخورد کند.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 21 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر:  حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه فسا اظهار کرد: در حال حاضر میدان اصلاح ساختار اقتصادی کشور نه جای افراد و چهره‌های غیرمتخصص و فرصت طلب است، که اگر مراعات نشود، حاشیه‌های اول، کار را برای دولت سخت و مردم را نیز دل زده می‌کند.

وی افزود: در این طرح اقتصادی دولت، مردم عزیز و فهیم ما که به دست اندرکاران مثل گذشته‌ها فرصت خواهند داد، اما به کارشناسان و اقتصاددانان نیز فرصت کافی داده تا اگر بعضاً نقدی دارند، نقدشان دلسوزانه و از سر خیرخواهی و بدون هیاهو به دولت منتقل کنند، زیرا اساساً جایگاه این افراد به عنوان متخصص چنین اقتضایی دارد.

امام جمعه فسا متذکر شد: دولتمردان نیز این برنامه اصلاح اقتصادی را به عنوان آخرین فرصت جهت اصلاح اقتصاد و معیشت مردم دیده و با صداقت و حساسیت درخور این طرح، ضمن بهره‌مندی از نظرات کارشناسان قوی و استفاده از افراد متخصص در دولت، با عملکردی شایسته مردم را به حسن این طرح امیدوار کنند.

حجت الاسلام جمالی زاده ابراز کرد: مردم بزرگوار کشور هم کما فی‌السابق با صبوری، هدف اصلی این اصلاحات که تقویت تولید و رشد اشتغال و پیشرفت و رفاه است را انتظار می کشند.

او ابراز امیدواری کرد: دولت سیزدهم با زحمت، تلاش، کوشش، تفکر و حزم، امید این مردم را تحقق خواهید بخشید.

خطیب جمعه فسا یادآور شد: دولت در حال حاضر با همراهی دیگر قوا و رسانه‌ها و اکثر نخبگان جامعه و دستگاه‌های امنیتی و خصوصاً، فهم عمیق و هوشمندی انقلابی مردم با اجرای سیاست‌های سنجیده توانسته است التهابات کاذب و مصنوعی را کنترل کند و برنامه‌های دشمن را ناکام گذارده است.

وی تاکید کرد: لازم است که دولت با تمام قوا جلوی دو پدیده‌ی زشت گرانی‌های بی‌منطق و احتکار بایستد و با پیشگیری و نظارت هوشمندانه بصورت قاطع با تخلفات موجود در بازار و به‌ویژه متخلفین در دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی- برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار