امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرزندآوری یک ضرورت است خاطرنشان کرد: نگاه آینده‌ نگرانه به مسئله مهم جمعیت یک ضرورت بوده و بسیاری از جوانان و میان سالان امروز به زودی آن را خواهند دید، از این رو فرزندآوری یک ضرورت و یک جهاد است.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 21 May 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان به عامل اصلی پیروزی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: ایمان و توکل به خدا و گذشتن از جان خود ریشه در جهاد دوران دفاع مقدس دارد که توانستند ضربه بزرگی بر پیکره نظام استکبار جهانی باآن همه تجهیزات و امکاناتی که از رژیم بعث عراق حمایت می کردند، وارد کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اصلاح اقتصاد و جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی افزود: دولت برای اصلاح اقتصاد و جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی و عدالت در پرداخت یارانه ها با توجه به تجربه پیشین و با در نظر گرفتن کارشناسان و طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی اقدامات مطلوبی پیش بینی کرد.

حجت الاسلام بشارت اضافه کرد: در فاز بعد همزمان با گفتگوی صادقانه رئیس جمهور در یک اقدام ابتکاری یارانه نقدی دو ماه را به حساب مردم واریز و از ابتدا اعلام شد بعد از آماده شدن کالابرگ یارانه ها از این طریق صورت می پذیرد، که ضروری است رسانه ملی و مدیران ارشد دولت در مرکز استان و شهرستانها امتیازات پرداخت کالابرگ الکترونیکی را برای مردم شرح دهند.

وی بیان داشت: در این میان آنچه برنامه‌های دشمن را ناکام و خنثی نمود، همراهی همه قوا و رسانه‌ها به خصوص همراهی مردم فهیم، بصیر و انقلابی که جای تقدیر دارد.

امام جمعه فیروزاباد ابراز داشت: لازم است دولتمردان و مسئولان با تمام قوا جلوی دو پدیده زشت گرانی های بی منطق و احتکار کالاهای ضروری را گرفته و هوشمندانه پیگیری و نظارت داشته و قاطعانه با تخلف و متخلفان برخورد کنند.

حجت الاسلام بشارت با بیان علاج اصلی دو بیماری مزمن تورم و گرانی گفت: علاج اصلی دو بیماری مزمن تورم و گرانی تولید و رونق تولید است.

فرزندآوری یک ضرورت و یک جهاد است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرزندآوری یک ضرورت است خاطرنشان کرد: نگاه آینده‌ نگرانه به مسئله مهم جمعیت یک ضرورت بوده و بسیاری از جوانان و میان سالان امروز به زودی آن را خواهند دید، از این رو فرزندآوری یک ضرورت و یک جهاد است.

امام جمعه فیروزآباد افزود: بی توجهی به مسئله مهم ازدواج و فرزند و جمعیت جوان کشور تبعات و مشکلات متعددی دارد که از جمله موجب کم شدن نیروی کار کاهش تولید و ضعیف شدن نیروهای دفاعی کشور می‌شود.

حجت الاسلام بشارت با اشاره به ۳۱ اردیبهشت ماه روز اهدا و پیوند عضو ادامه داد: هر فرد مرگ مغزی می تواند با اهدا اعضای حیاتی خود جان یک تا ۸ نفر را از مرگ حتمی نجات دهد که این کار ارزش بسیار و پاداش ثواب فراوانی دارد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی این امر را قابل توجه و اهمیت شمرد و گفت: قشری که بیشترین شهید را در تاریخ انقلاب داشته طلاب و روحانیون است.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد نیز در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با مردم ولایتمدار شهرستان در جبهه های حق علیه باطل حضور و ۱۲ شهید تقدیم این انقلاب کرده که اغلب وصایای شهدای روحانی تاکید در مورد توحید و ایمان به خدا بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار